Societati

Articole

Imprimare

Vinul ecologic

Bautura extrem de populara si preferata bucatariilor europeana si mediteraneana, vinul este un produs gasit in multe varietati, reflectand diversitatea solului, a climatului si a culturii din care face parte.

Vinul poate deveni ecologic daca au trecut cel putin 3 ani in care vita de vie nu a fost tratata cu substante chimice. Pamantul se poate fertiliza doar cu balegar, iar daunatorii se tin departe cu metode naturale.

De asemenea, cand ajunge in sticla, vinul eco nu trebuie sa aiba sulfiti de sinteza. Sulfitii din vin se formeaza in urma procesului natural de fermentatie si opresc, temporar, transformarea vinului in otet.

Imprimare

Marketing-ul ecologic

Marketingul ecologic este o tehnica de marketing care pune in evidenta un produs datorita argumentelor ecologice. Prin aceasta tehnica se repecta tehnicile ecologice de productie alimentelor ecologice, desingul etichetelor si a modului de ambalare precum si reclamaaferenta produselor respective. Marketing-ul ecologic promoveaza un produs ecologic bazat pe performanta de mediu sau pe o îmbunatatire a mediului. De asemenea markentingul este responsabil cu identificarea, anticiparea si satisfacerea cererilor consumatorilor intr-un mod profitabil si durabil. Este si un proces responsabilcare identifica, anticipeaza, satisface si îndeplinestenevoile si care nu afecteaza fiinta umana sau mediul natural.

Mai multe articole...